søndag 22. november 2009

Nå er det jul igjen!! :D

Ja me legge merke te d her nere og, mellom alt eksamens stresse. d e julalys å dekorasjonar ront omkring å ME LIKA D!!! I den anledning måtte eg jo jera noe jula-aktig. Eg kan jo kje bara sitta barikadert på lesesalen. så lørdagskveld bestemte då eg å Christina oss for å laga julakaker og kakao me krem. jaaa! d va utrolig herlig, å d fikk opp humøret ganske mangen hakk itte ein långe dag me oppgave skriving. :D Å kakene blei utrolig goe og om eg får sei d sjøl. *stolt* :D

Egentlig hadde me tenkt å laga sandnøtter, kakemenn og maryland cookies, men d e tydelig at britane verken har hørt om potetmel eller hornsalt, så me ente opp me bara maryland cookies. dumme skottane! :@ så eg får nok venta me di goe sandnøttene te eg komme him te na mor. sjøl om eg gleda meg ganske mye te å smaka deigen. for den e bara sååååå goe! :D

Utenom detta så har eg nå fått igjen min fyste oppgave. Detta va ein oppgave så kje talt noe, men d har kje noe å sei. Eg måtte bara se om eg kossen eg lå an fagmessig her, å d så relativt greit ut. eg besto uten problemer, sjøl om eg va sikker på at d va ein klar stryk. d va ei skikkelig crappy oppgava av meg så eg kje hadde lagt noe særlig arbeid i, å likavel så klarte eg meg ca lika godt som dei to superflinke jentene så eg føle kan alt å altid jørr skolearbeid. så d va gøøøy! I tillegg må eg skryta øve at eg fikk bedre på engelsk rettskriving og gramatikk enn hu eina av di. hu fikk Poor, mens Marie fikk very satisfactory! :D hoho!
Okey, nok skryt. Nå e eg snart ferdige me neste oppgava og. regne me å ha na klar innen imåråkveld, sjøl om hu ikkje ska inn før 4 desember. e bara gått å få na onnagjort sånn at eg kan konsentrera meg om anatomien nå. e bar litt over 2 uker te nå. :O
Men eg har fått pakkane mine fra Amazon nå me plakatar, flash cards og anatomi fargebok så eg e heilt klar for to harde studieuker nå. :D jeeej!!

Ikveld blei d kino på oss itte at me va ferdige me dagens oppgaveskriving. Me fant ut at me måtte få me oss New Moon me og. An va heilt ok bra, men verken mær eller mindre enkli. Litt "treg" og klissete i forhold te Twilight, men eg har sitt verre filmar. ;p

Grrr!! Tenkte eg sko la vera å hiva opp et bilde av den vampyr-tingen alle småjentene sikle itte, å heller bruka et bilde av Jacob. For han e mye finar sååå!!! ;p

1 kommentar:

  1. Jaaaa=)=) Endelig oppdatering...=)=) Kjekt å lesa om alt d dåkke drive på me=)=) Masse lykke te me innspurten på eksamenslesingå...detta går bra...;) Har gooooe tro på deg......!! Gooooe klem....

    SvarSlett