onsdag 11. november 2009

HALLOWEEN!! :D

Ja då va halloween og over for i år, å me nå nærme me oss julen me stormskritt. Kan kje venta te 20 desember. Då legge eg turen hjemover te byen og familien min. Uansett kor mye eg trivs me folk og by her, så må eg innrømma at eg savne hima ganske mye nå. Men eg e så heldige at eg ikkje har noen eksamenar itte jul, noe så dermed betyr at eg får 5 uker hjemma i husen min. :D Ferien min begynne 11 desember og vare heilt te 26 januar. kn du tenka deg?? :O
Men tebars te halloweenen min. Eg må sei d va ganske annerledes feira enn ka d e hima. Her va d skikkelige halloweenfestar me pynt å kostymer, og d virka som om heila edinburgh va ute på byen på ein gång. Me kom hvertfal ikkje inn noen steder si me va alt for seint ute på byen.
Men me hadde nå ein ganske så tipptopp kveld for d, me ein liten gjeng samla i leiligheten te meg å Gemma. Å den må eg sei me hadde pynta fint opp for anledningen. ;p

Kledd opp va me og (hvertfall noen av oss): Sjøl klarte eg ikkje heilt å bestemma meg for ka eg ville vera. Fyst kjupte eg et piratkostyme. Ei uka ittepå ombestemte eg meg å ville vera ein ond alv og kjøpte dermed noen utrolig kule vinger. Når lørdagen kom kledde eg meg opp som alv, men d viste seg at vingene va utrolig store å eg måtte nesten gå sideslengs i gangen. I tillegg holdt eg på å stikka ut øynene te Christina oppte fleire gånger. :O Så rett før me for ut på byen skifta eg te mitt piratkostyme. Så eg fikk faktisk brukt begge kostymene, å ingene penger gikk te spille. På ein måte. ;p

1 kommentar:

  1. Du konne jo ha kledd deg ut som ein sjørøvaralv - d finns d o viss du bare har fantasien på rett plass:) Hadde vore dritkult på byn d!! Hehe. Håpa me treffes i julå så får eg hørra litt mær om koss du har d!

    SvarSlett