onsdag 11. november 2009

shoppingspree!! <3

forrige helg fant eg ut at eg sko ta meg ein tur inn te sentrum å skikkelig svi av bankkortet. De e vel kje noen stor overraskelse for noen a dåkker atte eg klarte d ganske fint. Eg satt nettopp å regnte øve ka eg hadde kjøpt å fant ut at eg hadde brukt oppimot 4-5000kr bara på ein dag. :O Bara 1500 av di va på sminka. åsså eg så e student og da. dumme dumme Hilde Marie!! Men d gjør meg så lykkelig å handla. Utløse alt eg har av endrofiner. ;P Så eg får leva på knekkebrødene og leverposteien eg fikk av mamma å pappa. men kim seie d e gale? d e jo supergodt!! :D Eg satt her forrige mandagskveld, nettopp vore ute på ein goe joggetur, nydusja, me knekkebrød/leverpostei og sjokolademelk foran meg å så på 71 grader nord, å tenkte at detta e ein av di beste følesane eg har hatt på ei stonn. Vett kje heilt koffor, men eg følte liksom at eg hadde litt kontroll på d tidspunktet. Så hvis du føle deg stressa ein dag; tren, dusj, dra fram leverposteien og fyr opp et bra tv-program. :D
Uansett..tebake te handlingå mi. Eg må bara visa de nye skoene mine. Eg har sugla over di heilt si fusta vekå eg va her så nå tenkte eg d va på tide å kjøpa di. =)

*elsk*

2 kommentarer:

  1. Eg ser at eg ska ta meg ein tur på besøk itte kvart - eg elska jo sko sjøl!!

    SvarSlett
  2. hehe! d tror eg du må gjør. D e kje mangel på skobutikkar her hvertfall. eller andre butikkar heller for den saks skyld. ;p

    SvarSlett