onsdag 11. november 2009

4 uker!!! :O

4 uker te ka? 4 uker te min praktiske anatomi eksamen!! å hjelpe meg! gi meg styrke!!! =/
Eg kan kje sei eg noen gång har begynt å grua meg te noe så tidlig så eg begynte å grua meg te denna. Å sommarfuglane blir bare større å større for kvar dag så går. 9 desember går startskudde å innen den tid ska Hilde Marie konna alle bein, muskler, ledd og sener i overkroppen i tillegg te funksjon og øvelsar. Å d e kje reint lite; bara den eina håndå våras har 27 bein. IIIIIIK!! :O alt detta ska og konnas på engelsk anatomispråk. *sukk* D skumlaste e at eg kje vett ka eg går te her. Eg vett kje ka di forvente av deg for at du kje ska stryka, så d e ganske ekkelt. D e kje lika greit for meg å stryka så d e for dei skotse/irske her. Om dei stryke må ta året om ijen så e d alt. Om eg stryke å må gå om igjen så må eg i tillegg ut me 102000 nye norske kr i skulepenger. d blir ein dyre stryk-karakter d. Eg hørres sikkert utrolig negativ ut her, men d e kje akkurat d enklaste eg har gjort eller komme te å gjør i livet mitt, så dåkker skjønne vel at eg e litt redd? ;)

Utenom denna eksamenen så har eg ei oppgava i Intro to Physiotherapy og ei i Psykologi som ska inn. Så nå trur eg eg får bytta uten helger med fest og starbucks mot helger + ittemiddagar/kveldar me Palastanga, Kendall, Bernstein og Wall. =/


Men nå går turen opp på treningssenteret for å torturera min kjære Christina på tredemøllå. Me likes!! :D d e noe som får meg i godt humør, så d e nok ein hobby som komme te å bli brukt hyppig i tunge eksamenstider. yiihaa!!! :D

1 kommentar:

  1. MASSE MASSE LYKKE TE, HILDE MARIE! Du komme te å klara deg heilt fint, bare få inn roen så går det bra;)

    klem fra Lene

    SvarSlett