tirsdag 15. september 2009

Vel framme. =)

Ja då va eg framme på QMU campus i Edinburgh, å har så å sei satt meg te ro. Eg va vel enkli framme på lørdags formiddag, men e har verken hatt internett eller tid te å blogga før nå. Pappa Å Christine reiste him idag morges, så d va ganske trist å sei hade te di igår kveld. Men d går bra, for d e kje fuste gång eg gjør detta lenger. ;)


Men eg må sei d at eg e utrulig glad for at eg hadde di me meg. Eg trur aldri at eg hadde klart meg så bra di fuste dagane her uten di. D va så masse å handla inn å ordna, så d va knall. Åsså har d jo vært kjempe kjekt å vore på tur me di. Eg mangla bara Mammen min å pusen min så hadde alt vore perfekt. :D (Neste gång mamma!)

I går tok meg å christine turen innom ein svære hobbybutikk, der me kjupte masse speil, bokstavar, spraymaling, blomster å utklipte sko, fotballsko å drinkglass. Alt detta gikk opp på veggene mine å dørå mi å nå ser d bara heilt fantastisk ut her inne. Finaste romme eg har hatt. ^^

Nå blei d mången bildre her, men eg måtte bara visa alt. ;p

Så nå mangle d bara nye gardiner, åsså ska Christine ta ut masse bilder av venner å familie å lima på papp å gjør skikkelig fint åsså senda d te meg. Det ska hengas onna "PRINCESS" øve sengå mi. Glede meg!!! :D

Ellers har eg møtt ein del folk her å alle virke skikkelig ålreite, så d love godt. :D Eg bur i ein 3-manns leilighet, å ska bu me ei jenta fra Nord-Irland å ein gutt så ikkje e komt ennå, så han vett eg kje kin e. D kan derimor vera at hu jentå flytte ut igjen, for hu har kje så veldig lyst te detta likavel. Hu har lyst te å bli me foreldrene hjem på onsdag stakkars. Men hu va skikelig søt så eg håpe hu vertfall prøve i noen uker. D e jo selvfølgelig skummelt når ein kje kjenne noen, men om hu gir d litt tid å blir kjent me litt folk så trur eg d ska gå bra. =)

I kveld e d freshers ball, noe så eg håpe blir superdigg! ;p Eg har kjupt nye kjole, så nå ska eg ta turen ut å sjå om eg kje finnne noen nye e sko å ha te. D e kje mangel på skobutikkar her kan du sei. Eller andre butikkar for den saks skyld. Et skikkelig shoppingmekka! Meen..eg grine kje av den grunn eg. (A)
*elsk* <3

6 kommentarer:

  1. Hei you....eg sko gjerna vore sjå deg lenger...men du vett aldri kati eg kjeme tebake...;) e d kje tri veker mellom kvar gong eg har gjort før:P:P hehe....
    Nå får eg litt prestasjonsangst me bildene, kjære tid...forvente sånne proffe greier her:S Du må kosa deg masse i kveld..pasa deg for farlige guttar;) kos og klems...

    SvarSlett
  2. E så godt å lesa at du e så positive. Du kan vær trygg på at bror din og eg ska vær med neste gong.Gleda meg t å se med egne auger alt du beskrive.Kos deg på ball i kveld.Klem fra mammen din.Glad i deg.

    SvarSlett
  3. halloo!!
    visste eg atte du sko t skottland?

    SvarSlett
  4. Heia!!!

    Kjekt å høre at du kose deg der i skottland. Sko butikk jaha,,hmmmmmm da må eg bare ta en tur til deg en dag,hehehe. Vi skal prøve på det til altså at hele familien kan komme på besøk til deg...Fin blog du lagte og det var lurt av deg for da kan vi følge med kossen du har det..Well till here and keep in touch to you...tante Fjellmyr:):)

    SvarSlett
  5. Heia

    Ser ut som du har fonne deg te rette og det e veldig bra! Nyt studenttiå di, du komme te å savna det når du e ferdig og jobbe - det gjør vertfall eg innimellom:)
    Flott med blogg så holde du oss her hima oppdatert!

    Klem

    SvarSlett
  6. Så fint :D

    Ser fram te å komma på besøk?? (A)
    Hihi :) ^^

    SvarSlett