onsdag 9. september 2009

Snart reiseklar

Når eg har sove nå så e d bara 2 dagar igjen før eg tar turen øve sjøen te Edinburgh. Om eg glede meg? ja du kan forsåvet sei d sånn. Noe syykt!! :D Eg kjenne sommarfuglane i magen min begynne å komma te live ijen nå. Me meg te Skottland tar eg Christine å pappen min, både for psykisk støtteselskap å for å konna få me meg mær bagasje enn om eg hadde reist aleina. Me tar Ryanair frå Haugesund å eg får jo derfor ikkje ha me meg mær enn 15kg bagasje + 10kg håndbagasje. Men nå får eg me meg 3x15kg + 2x10kg. Den siste hånbagasjen ska dei få lovt å beholda sjøl, men eg regna me at eg klare å snika et par sko å noen kjolar oppi den og. ;p

For meg så blir detta me redusert bagasje et stort dilemma. eg ska jo flytta å får kje ta me meg alle klerne å SKOENE mine. =/ Eg har begynt å plukka ut ein brøkdel av sakene mine så eg har tenkt å pressa oppi de 3 baggane, men d ser ut som eg ska få problemer allikavel.

Se sjøl:





I tillegg te detta så komme lesestoff, filmer, data, dataspill, toalettsaker å aent dilldall. Sååå..hvis noen har noen goe tips for å få alt te å bli mindre i str å i vekt så gi meg et ring. =)


Når då alt detta e fiksa å eg e komt meg øve te mitt nye hjem så komme alt te å bli utrolig skoj. Eg komme ner på Lørdag, å d best spennanes den dagen blir å finna ut kim eg skal bu i leilighet me. Eg har rett å slett ikkje peiling. :O
Lørdagen komme nok te å gå me te handling av utstyr å ordning av bank o.l. å d gjør nok mandagen og.
Heile søndagen e ein sosial dag for internasjonale studentar me info å middag. så d blir nok kjempe!
Så begynne Freshers week, som e à la norsk fadderuka. Då blir d tut å kjør heila ukå i tilleg te matriculation info å registrering) fra onsdagen av.
Mandag 21. sept. begynne skolen så då e d bara te å dra fram skulebøkene å begynna å lesa igjen. ska nok bli kjekt d og. :D

Her e foresten bilder av skulen eg ska gå på: http://www.qmu.ac.uk/the_university/artists_impressions.htm

Heile skolen og campus va nytt i fjor høst så d e superflott der. :)

S d va d for i kvell. nå e d buan.

Så Nattifnatt te dåkker alle! =D

Btw: eg forvente masse besøk, bara så dåkker vett d. ^^

1 kommentar:

  1. Martine H. Kallevik11. september 2009 kl. 11:58

    Hei hei :)

    Ønske deg ein go tur :D Eg kan ver me deg øve Så får du plass te ennå mer :D Hihi^^
    Ska ver den mest hyppige lesaren av denna bloggen ;) :D

    Klem Martine <3

    SvarSlett