onsdag 23. september 2009

Freshers week, skolestart og vampyrbesøk

Eg ser jo nå at eg komme te å vera skikkelig dårlige te å oppdatera det heren her. Eg ska prøva itte beste evne, men ein vett aldri me meg. Eg e litt ustabile av meg. ;p
Uansett, så komme d hvertfall ein nye oppdatering nå.

Eg har nå vore her i 1,5 uka å alt e foreløpig bara tipptopp. D e jo ein del så e skjedd si sist innlegg, så eg ska prøva å få me meg d mesta her. D fusta så skjedde itte at pappa å christine reiste va at freshers week begynte for fullt. For min del har kje d betydd hardcore festing 7 dagar på rad, ford e eg bara ikkje i stand te, men d har blitt ganske mye sosialt å mange nye folk å bli kjente me. Noe så alltid e skoj! :D Freshersukå starta enkli på mandagen, men eg trådde kje igång før på tirsdagen; då va d freshers ball. D va på me nye kjole å sko, å ut på ein klubb så hette Vodka Revolution. Va ein ganske så koselige plass, å selfølgelig ååå så mye billigare enn hima i Norge. Noe eg ikkje e så alt for leie meg for. ;p



Ellers utøve ukå så har d vore litt forskjellige temaer, som f.eks. schooldisco, ravenight, comedy night, etc. Onna comedy night fikk me besøk av ein kjent hypnotisør så henta opp 15 elever så han hypnotiserte. Eg trur ikkje eg har ledd så mye på år å dag. Va utrolig spesielt å sjå nåke sånt live. :D
På mandag begynte skolen; spennande! ;p De fuste dagane va d bara ein del info om ka fagene gikk ut på, å kossen di ville foregå, men idag (onsdag) hadde me 3 timar me teoretisk/praksis "Muscoloskeletal anatomy". Denna timen gikk som følger: blablabla axis, plane, adduction, anteriorposterior axis, blablabla...Hilde Marie får litt panikk...blabla plantar flexion, medial-lateral, ipsilateral...Hilde Marie får endå mær panikk...de fleste andre sitte å nikke å forstår d mesta fordi de har vore gjennom d i tidligare fag, Hilde Marie e totalt blank...blablabla, take of you pants and tops, study each others bodies, weird..finito!
Foreløpig ganske skummelt! :O

Seinare på dagen klarte min kjære roomie Gemma å dra meg me for å donera blod. Tipa eg har sååå god samvittighet nå. *stolt*
Eg må og får kommentera på at sistnevnte va veldig fasinert øve ostahøvelen eg hadde me meg himanfra. Hu sko laga seh hamburger å begynte å skjera sneier av osten sin me kniv, før eg spurte om hu ikkje hadde ostahøvel. "Jo hu hadde raspar, men hu va så late", svarte hu. "Neinei, ostahøvel" svare eg tebake å tar an opp fra skuffå mi. D viste seg jo då at jentå verken hadde sitt eller hørt om ein sånnein sak før i sitt liv å atte di kje har d i Irland. Så eg måtte då demonstrera kossen detta funka, å ska sei hu va imponerte øve kor enkelt d blei å skjera ost itte d. ;p haha!

Nå blir d nok noen episodar prison break fra 4 sesong. Va supah-skoj at den sesongen kom ut tidligare her, for an komme kje ut før t jul i Norge. føøøn!!! :D

GrRrRrRr!!

5 kommentarer:

  1. Naaawww... Så fin kjole Hilde Marie :D
    Høres fun ut :D Du får sikkert takke på skole tingene itte noen timar ;)
    Me talast :D

    Klem <3

    SvarSlett
  2. Hi mille mille,
    Det var bare så kjekt å lese om dine beretninger.. Sååå fin kjole du hadde på deg, du var så eligant og riktig dame...Eg prøver å lage blogg eg og, men siden eg skal ha den på engelsk så tar det litt tid. Engelsken min er ikke helt på plass akkurat nå. Well, till here and I'm looking forward to read your next post. Bye for now..Take good care of your selv....Enjoy...love you.. Tante på fjellmyr..P.S. Onkelen din lurer på kva heter myr på engelsk??

    SvarSlett
  3. Tittentei på deg sann...endelig ein oppdatering..du må oppdatera oftare for oss så kje har trynelefsa vett du;) Ser ut som om du har d kjempe fint der...bloggivar og greier...og d å kle av deg må du bare bli vante me....Irene seje d hu og dei klær ganske ofta av seg i timane...:P:P hehe...Lykke te vidåre...fagå kalre du fiiiiint:D:D klemklem....

    SvarSlett
  4. Kjekt å følga bloggen din.Fortsett å hold oss oppdatert.E utrolig gøy å se på bildene dine.Blir litt"kjent" med vennene og omgivelsene då. Språk og fag går seg t vett du.Mammen og pappen din har stor tro på deg.

    SvarSlett
  5. hørres så kjekt ut der borte:) godt du kose deg. kjempefine kjole du hadde.
    klem fra Astrid og lille Stine

    SvarSlett