onsdag 16. desember 2009

julaferie!!! :D

Eg ma begynna me a unnskylda for at detta blogginnlegge komme te a vera uten de 3 siste vokalane i alfabete som vil bli erstatta me AE, O og A. dataen min e krasja for oyeblikket, men Gemma har vore sa snille a lant meg hennas mens hu e ute pa tokt. tusen takk Gemma!!! :D

Eg hate a ikkje ha dataen min da. ein merke ikkje kor mye ein bruke an for ein kje har an lenger. Eg har faktisk hatt 2 kveldar pa rad der eg har sotte i senga a hort pa musikk a stirra i veggen. heilt sant!!! ;p d versta va at dataen krasja dagen for eg sko pa starbucks a sitta der heile dagen a spilla WoW. eg vett d horres domt ut for alle dakker, men eg hadde planlagt a gjera d itte eg va ferdige me eksamen, a eg hadde gleda meg som ein unge i fleire uker :/ menmen...kanskje dataen visste at eg konne konsentrera meg bedre om den sisat skuleoppgava mi hvis eg kje hadde data. vel...dataen tok feil. for tilame d a stirra i veggen e meir interessant enn a skriva psykologioppgava. ;p

Meeeen...eg e ferdige me anatomieksamen a d e bara heilt fantastisk. eg fole at d gikk kjempebra. va ein ganske sa greie eksamen, sjol om d va litt nervepirrande. fantastiske folelse a fa d onnagjort da. ein fole seg ganske sa tomme ittepa. alt d ein har pugga pa i fleire dagar forsvinne bara inn i den bakerste delen av hjernen, alle sommarfuglane flyr ut, all vekta pa skuldrene fyke opp a ein star ijen a lure pa ka i helsiken ein ska finna pa na. =)

Itte eksamen va d stor fest me heile fysioterapigjengen for a feira at me va ferdige. detta begynte i flaten te Aoife, sa videre te union for hele gjengen tok turen te Lava Ignite. d va heilt super stemning a d virka som om alle storkoste seg. Der va og ei knallflinke dama der sa malte ansiktsmaling pa folk. digga henna! <3


Pa fredagen va d julamiddag me jentene mine. Eg og Christina lagde julamiddag som besto av kalkun, flotegratinerte poteter, ris, saus, rosenkal, stuffing, champignon stekt sammen me bacon og rosenkal i flote. itte detta sa va d Gemma's trifle te dessert. detta e gele me kakebitar og shery i, vaniljekrem oppa og piska krem oppa der ijen. d va nydelig!!! :D Alle virka storfornodde me middagen a skroyt oss kokkane opp i skyene. me va litt stolte ja. ;p itte middagen va d tid for secret santa. d va akkurat som ein liten julaften. kjempekoos! :D

I helga va me ute pa byen ein tur te for a feira brusdagane te Aoife og Geraldine. d va ganske sa koselig, men d blei ein tidlig kveld him for bade meg, Christina, Nick og Joanne. festhumore vakje heilt der a me va trotte alle sammen. men kjekt va d na for d om. :)
Idag har eg hatt ein skikkelig juleaktig dag. Fuste va mangen av oss fysiostudentar ute a gikk pa skoyter sammen a lo av alle sa datt a slo seg. d va bara utrolig morsomt. noe eg kje har gjort pa ganske sa lenge. =) ittepa for ein liten gjeng av oss pa TGI Friday's a spiste middag. aaah..ka eg elske maten der!! :D inne den tid va d blitt bekmorkt ute a me tok turen te d tyska julamarkede kor der va boder sa solgte all slagt flott og godt, karusellar, pariserjul, isbane a masse julalys a musikk. d va bara saaa flott a eg hadde lyst a ta me meg alle eg kjennne for a visa di d. sa eg ma ha noen te a komma a besoka meg neste jul sa di kan fa se kor fantastisk d e. :p
Na e d bara 4 dagar te eg legge turen himover. jaaaa!!! e der noen andre enn meg sa glede seg? alle sa jere d...say AYE!!! :D
sa far eg sei som alle di engelsktalande her borte som har lert seg litt norske smaord:
KLEMKLEM!!! :D

2 kommentarer:

  1. AYE,AYE,AYE. Fin pynt på deg.Kvit jul hima i år ser d ut som.Velkommen hjem.Masse glad i deg.Klemklem.

    SvarSlett
  2. asså..eg va på ein sånnein teite bår når eg sko kommentera innlegget, men nettet gjekk så treigt at eg kje fekk d te...og nå e d kje så løøøje lenger for nå e eg kje så trøtt...d va litt smell kjenne eg...men kjekt å lesa om alt det du gjere på...eg ska såååå te skottland neste jul..ingen tvil...=)=) og du..ser du at denna jentå kan bruka dei tri sista bokstavane i alfabetet....hææææærlig;) tihi..... snakkas om få dagar...glede meg..elle d v akje d eg sko sej eg sko sej AYE,AYE,AYE...og su..lær Gemma: Va skjera baggera og preikas;)

    SvarSlett