tirsdag 2. februar 2010

Nytt år, nye muligheter..=)

Jaja...då va eg tebars i Edinburgh igjen å i full gang me studiene. Eller..nesten da. Den førsta ukå føltes d fremdeles som om eg hadde ferie ittesom at eg hadde mandagen fri, nåken få timar på tirsdag og onsdag for så å ha 5 dagar fri ijen. d va ganske godt me ein så myke start, men nå ska d vel begynna skikkelig ijen. d fikk eg kjenna når eg måtte tidlig opp for fysiologi-LAB idagmorges. meeen...d va kanskje lika så greit si då får eg lest litt på d nya fage mitt: BIOMECHANICS. :O hørres d fælt ut seie du? jah...eg regna kje akkurat me at d komme te å bli mitt nya yndlingsfag. Faget består av matte og fysikk, å d har jo kje eg hatt siden førsta klasse på vgs. men eg va sjokka over kor mye av matten eg huska i forhold te ka eg trudde. De gamle følelsane for matte kom fort tebars. D va ganske kjekt å sitta å løysa mattestykker på romme mitt her, men så plutselig kom d noen stykker eg ikkje forsto meg på å så blei matte dritkjedelig ijen. e d kje alltid sånn? =p

D va utrolig skoj å komma tebars te byen ijen å treffa på alle folkene her. sjøl om d har vore utrooolig herlig å vera hima, sova te middagen står feridg på bordet, setta meg i sofaen å spilla WoW te kl 3-4 om nattå for så å legga meg å stå opp ijen te middag neste dag...så har eg jo savna dei folkene her. å d tyde jo godt d, for d vise jo bara kor godt eg trivs. =)

Første dagen her så meldte eg meg inn på nytt treningssenter. de har treningssenter her på skulen og så eg e medlem av, men d e langt ifra lika skoj å motiverande som detta nya. Her har de kjeke timar som bodyjam, bodycombat, bodyattack og boxercise. de har skikkelig utholdenhets- og styrkeutstyr og de har powerplate som eg alltid har villa prøva. Der e og svømmebasseng, boblebad, badstu og steamroom. Også e d skjønnhetssalong og spa her me reduserte prisar for medlemmene. ME LIKES!!! :D så nå går d i trening så å sei kvar dag uten om lørdag og søndag å eg digge d. glede meg te å gå på trening kvar dag for d e så kjekt der. =)

I helgå har d vore full guffe. Torsdag fylte Christina 20 år så då va d fest og baluba. utrolig kjekt å gå ut me jentene ijen.



Lørdag så sko me egentlig gå på skøyter, men når me kom fram så fant me jo ut at me hadde glemt å sjekka åpningstider, så me va litt for seint ute. men te gjengjeld så fant me ut at de pleie å ha skøytedisco i hallen der på lørdagskveldar, så DET ska me hvertfall prøva. ;) På kvelden inviterte me alle jentene pluss Nick (Nickolina) og Chris (Chrisobel) over for å spilla spill. d va bara utrolig morsomt å me ente opp me å sitta å spilla te kl va 3 på nattå. d gikk i Trivial Pursuit Team, Cluedo og Kortskalle. d blei ein latterfull kveld ska eg lova dåkker. :D

Søndagen blei d kino på meg, Aoife og Joanne. Me såg Avatar 3D, å an va bara sykt bra. Gjennom filmen så va eg trist, gla og veldig sint. eg følte meg veldig flau over å tehørra menneskerasen. :@


Når me kom tebars va d kinamat på gang me Christina og Caroline. Å gu ka eg har savna d!!! Beef-Curry!!! <3>
Så...d va ein real oppdatering d si sist...så får me prøva å ikkje la d gå så lang tid mellom kvar gang denna gang. kan kje lova noe da! ;p

KlemKosKlemKos som de irske/skotse vennen våre seie her nere. ;)

2 kommentarer:

  1. Oppdatering....d va på tiå ska eg sej deg...til og med eg e flinkare å oppdatera enn deg...kjære tid...:O Nå sitte eg å lese om opplysningstiå..kjenne d e lenge siden eg hadde litteraturhistorie på skulen ja...:S kjære tid, å detta ska eg undervisa i...men eg sitte og å tenke på at om 1 måned så e eg kommen te deg..å då ska me koooosa oss=)=) Hurrahurra...i mårå reise eg og pappen te sola me ein gjeng herlige ungdommar..blir koos d...=) Koooosa deg videre me matte og fysikk, d går nok bra=)=) Hurra for deg..;) Å skøyter og trening og chinamat og alt så følge me=)=) Klemklem

    SvarSlett
  2. Heia...juleferien gikk alt for fort at me fikk ikke snakke før du reiste tlbake..Så nå er du tilbake til hverdagen igjen..Det virker som du har så masse opplegg for dagen din..Det er jo bra for det ser ut som du trives fortsatt der..Her på fjellmyr skjer det noe nytt med FA. han er begynt å gå, men ble litt stopp nå for det virker som han har fått en liten skade på kne. Har var for ivrig å gå nå først han begynte å gå.Så håper at han skal begynne å gå igjen..Elisabeth er det samme..Oki doki lykke til fortsatt med studie..ha en riktig god helg... kyss og klem fra tante på fjellmyr

    SvarSlett